.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
برداشت‌ بی‌قاعده از بستر رودخانه‌های مازندران

استاندار مازندران از تعدی به حریم و بستر رودخانه‌ها و برداشت‌های بی‌قاعده و غیرقانونی از آنها انتقاد کرد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از ایسنا ربیع فلاح در جلسه شورای حفظ حقوق بیت المال استان اظهار کرد: برداشت‌های بی‌رویه و بدون حساب و کتاب از بستر رودخانه‌ها، خسارت جبران ناپذیری بر طبیعت استان تحمیل کرده و خسارت‌های میلیاردی ناشی از بروز سیل‌های متعدد در مازندران، ناشی از همین تجاوز به بستر رودخانه‌ها و تغییر اکوسیستم طبیعت است.

وی با بیان اینکه باید با انجام مطالعات دقیق به عمق این مسائل توجه شود، تصریح کرد: اینگونه به نظر می‌رسد که وقوع چنین تخلفاتی در استان و در این سطح، ناشی از سهل انگاری و بی‌توجهی است.

استاندار مازندران بر برخورد جدی با این پدیده خطرناک تاکید کرد و ادامه داد: البته باید با دقت عمل شود و برخورد منطقی صورت گیرد، نباید طوری برخورد کنیم که ناگهان قیمت شن و ماسه نیز در استان افزایش زیادی یابد. این منابع طبیعی، امانت خدا در دست ماست و باید برای نسل‌های آینده باقی بماند.

نماینده عالی دولت در استان از دستگاه‌های نظارتی استان خواست تا در این امر مهم به کمک دستگاه‌های اجرایی آمده و آنها را یاری کنند.

در این جلسه که با حضور رییس کل دادگستری استان، معاون عمرانی استاندار و مدیران دستگاه‌های اجرایی، نظارتی، قضایی، نظامی و انتظامی برگزار شد، در خصوص راهکارهای مقابله با تجاوز به حریم بیت المال و حفظ و حراست از این منابع بحث و تبادل نظر شد. همچنین علی نبیان، معاون عمرانی استاندار نیز گزارش کاملی از وضعیت شن و ماسه در استان و تعداد کارگاه‌های مجاز و غیرمجاز عرضه کننده ارائه کرد./350


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.086 seconds.